INA-Industrija nafte, d.d. sudjelovala je 4.lipnja u završnici „Business Management Challenge“, projektu koji se u organizaciji studentske udruge AIESEC održava kao dio redovne nastave diplomskih studija na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. U sklopu projekta, odabrane tvrtke predstavile su studentima svoje poslovne slučajeve i zadale projektni zadatak. Predstavnici Ine studentima su prezentirali Projekt izgradnje korporativne kulture u Ini, a u završnici je šest timova, sastavljenih od po pet studenata, održalo svoje prezentacije rješenja tog slučaja. Pobjednički tim u sastavu Antonio Ivkić, Magdalena Otročak, Marina Obšivač, Milan Pucovsky i Sanja Vidić nagrađen je prigodnim poklon paketom od Ine. Ponuđena rješenja pobjedničkog tima oduševili su žiri svojom kreativnošću i različitim prijedlozima, kao što je nagradna igra za zaposlenike.
Govoreći o Ininom poslovnom slučaju, Ivan Lesić, koordinator projekta iz AIESEC-a Osijek, rekao je ˝Bilo nam je iznimno drago kad nam je INA dala pozitivan odgovor o sudjelovanju u ovom projektu. Od samih studenata dobili smo iznimno pozivnu povratnu informaciju na sami projekt kao i sam poslovni slučaj koji je INA stavila pred njih˝.
„Business Management Challenge“ projekt je koji potiče suradnju između gospodarskih subjekata i studenata te tvrtkama daje priliku da dobiju potencijalna rješenja od strane studenata koja će biti razvijena pod mentorstvom profesora uz sudjelovanje predstavnika tvrtki. Osnovni je cilj projekta je studentima omogućiti da dosadašnje teorijsko znanje primjene na stvarnim slučajevima iz prakse. Uključeni i pozvani na sudjelovanje bili su studenti odabranih kolegija u sklopu redovne nastave na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, članovi AIESEC-a Osijek te ostali zainteresirani studenti.Priloženi dokument