Šestu godinu za redom INA je odnijela pobjedu u istraživanju o povjerenju robnim markama pod nazivom Trusted Brand 2012 časopisa Reader’s Digest. Svrha istraživanja je otkrivanje kojim robnim markama najviše vjeruju hrvatski potrošači te kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga.
INA je i ove godine zadržala povjerenje potrošača u kategoriji benzinski servis sa čak 60,2% glasova ispitanika. Slijedi ju OMV s 23,7% glasova, na trećem mjestu Tifon s osvojenih 12,3% te Petrol s 2,5% glasova ispitanih. Ispitivanje je provedeno u rujnu i listopadu prošle godine uz potporu Hrvatske gospodarske komore, a analizu rezultata provela je britanska nezavisna agencija za istraživanje tržišta Wyman Dillon. Osim u Hrvatskoj, istraživanje je provedeno u još 14 europskih zemalja, a ove godine dodatni fokus stavljen je na odnose brandova prema okolišu te na stavove građana prema Europskoj uniji.Priloženi dokument