Jučer je u kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu s početkom u 14 sati održana završna ceremonija ovogodišnjeg Case Study Competition-a te uručenje nagrada pobjedničkim timovima koji su ponudili najbolja poslovna rješenja za kompanije koje su sudjelovale u natjecanju. Svaka kompanija studentima je tijekom natjecanja predstavila svoj poslovni slučaj te su zatim ocijenili pristigla rješenja i odabrali tri pobjednička tima. U natjecanju je sudjelovalo više od 500 timova, odnosno gotovo 1700 studenata, dok je njih 300 ušlo u finale. Svečanosti su prisustvovali predstavnici svih 15 kompanija koje su sudjelovale u natjecanju, predstavnici Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, članovi studentske udruge eSTUDENT, svi finalisti te predstavnici medija.
INA je u sklopu CSC-a studentima predstavila poslovni slučaj pod nazivom „Koncept ljetne kampanje na INA korporativnoj Facebook stranici“ unutar kojeg su natjecatelji morali razraditi kreativni koncept, komunikacijsku strategiju i plan oglašavanja te plan provedbe kampanje. Tim u sastavu Jasmina Alijagić, Barbara Babić i Martina Alar odnio je pobjedu svojim rješenjem „Facebook zelena INA“, a njihova aplikacije za cilj imaju educirati potrošače i potaknuti njihovu ekološku osviještenost.
Tim s drugim osvojenim mjestom, Ivo Novak i Dubravko Blaće, predstavio je zanimljive aplikacije u rješenju nazvanom „Najbolje ljeto, putovanje i FB places check-in kampanja”, sa zanimljivim idejom stimuliranja prodaje robe široke potrošnje na benzinskim postajama. Tim s trećim osvojenim mjestom, Ante Malenica i Frane Tomić, ponudio je vrlo kreativan prijedlog „Na put s Inom“ u sklopu kojeg su razradili aplikaciju koja korisnicima Facebooka omogućava da na interaktivnoj mapi Hrvatske označavaju stanice svog putovanja, dijele interaktivni sadržaj te skupljaju bodove za nagradnu igru, a sve s ciljem poticanja prodaje na benzinskim postajama.
Najbolji tim nagrađen je novčanom nagradom u iznosu od 10.000 kn. Drugoplasirani i trećeplasirani tim, s novčanim nagradama u vrijednosti 3.000kn, odnosno 2.000kn.
Čestitajući pobjednicima, Vladimir Dujić iz Inine Službe za razvoj i obrazovanje rekao je „U Ini smo prepoznali kako je ovakav oblik angažiranosti veoma važan za mlade talente što nas je potaknulo na pokretanje brojnih inicijativa s ciljem približavanja studentskoj populaciji. U tom smislu, ponosni smo na uspješnu suradnju s udrugom eSTUDENT i veselimo se budućim projektima na kojima ćemo zajedno raditi.“ Naglasio je kako je INA veoma zadovoljna brojem prijava pristiglih na natjecanje, kao i ponuđenim rješenjima za svoj poslovni slučaj. „U predstojećem vremenu,stoga, potrudit ćemo se implementirati ponuđena rješenja“, zaključio je.
Također, na jučerašnjoj svečanoj dodjeli nagrada u okviru projekta Najbolja HR Praksa u organizaciji portala MojPosao, INA je osvojila Posebno priznanje za realizaciju Growww programa, koji je usmjeren na zapošljavanje mladih, mentorstvo te promoviranje transparentnog programa zapošljavanja i obrazovanja mladih osoba.Priloženi dokument