Posjetiteljima se prethodno obratila Gordana Stipić, direktorica Službe marketinga Ine, naglasivši zadovoljstvo suradnjom s Larinim izborom te se zahvalila postavi serije, kao i posjetiteljima koji su se odazvali pozivu na druženje. „Zadovoljstvo mi je biti ovdje večeras i uživati u ugodnom druženju s glavnim junacima ove najpoznatije domaće serije, a sada i filma. U Ini smo sretni što smo bili u mogućnosti podržati ovaj projekt, koji uživa veliku popularnost, ne samo u Hrvatskoj, nego i u regiji“, dodala je.
Dugometražni film „Larin izbor – Izgubljeni princ“ s prikazivanjem u kinima započeo je 28. lipnja, od kada ruši rekorde gledanosti domaćeg filmskog naslova te ga je zaključno s jučerašnjim danom pogledalo čak 35.884 gledatelja. Serija „Larin izbor“ lansirana je u rujnu 2011. te je ubrzo postala najgledanija domaća serija i jedina hrvatska serija emitirana u 20 zemalja u regiji te zemljama Bliskog istoka. Emitiranje druge sezone započinje u jesen 2012. Podržavanjem ovakvih projekata INA još jednom dokazuje kako je kompanija koja prati interese svojih kupaca.