INA-Industrija nafte, d.d. ove se godine, po prvi put, uključila u Case Study Competition (CSC), natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva namijenjeno studentima. U natjecanju koje će trajati tri mjeseca timovi studenata, u suradnji s poduzećima ili institucijama te profesorima i asistentima, rješavaju slučajeve na teme koje im zadaju tvrtke sudionice. Na taj način dobivaju jedinstvenu priliku spojiti stečena teorijska znanja s praktičnim radom, razvijati komunikacijske vještine i analitičke sposobnosti, te se suočiti s poslovnim problemima i izazovima. Na kraju natjecanja, tvrtke sudionice nagrađuju tri tima koja su ponudili najkvalitetnija rješenja. Najbolji tim nagrađuje se novčanom nagradom u iznosu od 10.000 kn, dok drugoplasirani i trećeplasirani timovi dobivaju novčane nagrade u vrijednosti 3.000 kn, odnosno 2.000kn ili neki drugi oblik nagrade (praksa, pripravništvo, dodatna edukacija, seminari, nagradno putovanje…) u navedenoj protuvrijednosti.
Case Study Competition, u kojem ove godine sudjeluje 13 uglednih hrvatskih tvrtki, od kojih se neke ubrajaju među najuspješnije u Hrvatskoj, organizira studentska udruga eStudent, koja djeluje pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, Fakultetu elektrotehnike i računarstva i na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu te broji 200 članova. Projekt je pokrenut prije sedam godina, a prošle godine natjecanje je podignuto na razinu cijelog Sveučilišta te je bilo prijavljeno 410 timova studenata s preko 1200 natjecatelja.
Kad je riječ o ovogodišnjem natjecanju, u periodu od 21. – 25. veljače održane su promocije projekta i prijave studenata na nizu fakulteta Zagrebačkog sveučilišta. Ovaj se tjedan (7. – 11.3.) održava promocija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na kojemu svaka od tvrtki ima vlastiti štand putem kojeg promovira tvrtku, ali i poslovni slučaj koji će se u okviru CSC-a rješavati.Projekt će završiti sredinom svibnja, te će na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 18. svibnja biti održane završna ceremonija i proglašenje pobjednika.