Nagradu u kategoriji Stipendije INA je zavrijedila sudjelovanjem u projektu Top stipendija za top studente te za dodjelu stipendija za najstudentske projekte u suradnji s Jutarnjim listom. Pobjeda u kategorijama Sudjelovanje na studentskim projektima, Organiziranje projekata na kojima sudjeluju studenti i Prakse svjedoči kako su studenti prepoznali trud koji INA kontinuirano ulaže u suradnju s akademskom zajednicom, a sve s ciljem poboljšanja studentskog standarda i otvaranja mogućnosti za njihov daljnji napredak. INA je tako i tijekom 2011. godine nastavila s provođenjem programa i inicijativa usmjerenih na studentsku populaciju, kao što su Growww, Freshhh i NajMentor/ica te je sudjelovala na brojnim studentskim događanjima i sajmovima, kao što je ACMT Career Education Day u Dubrovniku i Case Study Competition. Nagrada za najbolji imidž prema percepciji studenata Ini je pripala temeljem rezultata istraživanja agencije za istraživanje tržišta Hendal, provedene na nekoliko najvećih fakulteta Zagrebačkog sveučilišta, dok u Grand prix kategoriji nisu bile moguće prijave, nego je nagrada dodijeljena kompaniji koja je ukupno osvojila najviše nagrada.
„Zlatni indeks“ jedinstvena je nagrada na području Republike Hrvatske koja se dodjeljuje drugu godinu zaredom kompanijama koja su najviše pridonijela kvalitetnijem studentskom životu, obrazovanju i stručnom usavršavanju studenata. Projekt, koji uživa potporu Predsjednik Republike Hrvatske, provodi se u organizaciji udruge e-Student, a INA je i prošle godine nagrađena u trima kategorijama: Stipendije, Najbolji imidž prema percepciji studenata i Grand Prix.
Kao jedna od najvećih hrvatskih kompanija, sa tradicionalno značajnom ulogom u hrvatskom gospodarstvu, INA nastoji maksimalno otvoriti svoja vrata mladim obrazovanim stručnjacima te im pružiti podršku tijekom obrazovanja kroz različite stipendijske programe i ostale inicijative koje potiču njihovu motiviranost i želju za daljnjim osobnim razvojem i usavršavanjem. Nagrada Zlatni indeks, dokaz je kako je Inin pristup suradnji sa studentima prepoznat upravo od populacije kojoj je i namijenjen te stoga daje snažan potisak daljnjoj suradnji i razvoju novih inicijativa i pristupa.