INA – Industrija nafte d.d. dobitnik je nagrade za posvećenost kvaliteti usluge za 2011. godinu agencije za istraživanje tržišta Heraklea, dodijeljene jučer za vrijeme Mystery shopping dana pod nazivom „Feedback management“ – Upravljanje povratnim informacijama o kupovnom iskustvu“.
Kako je Inin cilj da potrošači smatraju Inine benzinske postaje ugodnim mjestima kupnje, izuzetna je čast primiti nagradu za posvećenost kvaliteti usluge. Jedan od temelja Inine strategije na maloprodajnom tržištu je pružanje vrhunske usluge od strane naših zaposlenika. U tom smislu, pokrenute su radionice i treninzi za prodavače na benzinskim postajama gdje ih se motivira na ostvarenje još boljih rezultata. Također, potičemo pristup usmjeravanja na kupca jer oni najčešće kroz maloprodaju i doživljavaju cijelu Inu, stoga su naši zaposlenici i njihov rad ključni dio ovog procesa.
Ove godine naglasak Mystery shopping dana stavljen je na pitanja koje se sve informacije mogu dobiti od kupaca odnosno klijenata, na koji način doći do njih i kako njima upravljati u svrhu ostvarivanja poslovnog uspjeha.Priloženi dokument