Zagreb, 6. ožujka – Povodom petih po redu Dana inženjera, koji se u organizaciji studentske udruge BEST održavaju od 6. do 9. ožujka u prostorijama Fakulteta elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, INA je danas na FER-u predstavila svoje programe i inicijative usmjerene na studente i mlade stručnjake. Posjetitelji i studenti imali su priliku izravno razgovarati s Ininim predstavnicima te im uputiti sva pitanja koja ih zanimaju o kompaniji i mogućnostima koje im se nude. Na Ininom štandu također je predstavljen i ovogodišnji Growww program, kao i on-line natjecanje Freshhh te natječaj NajMentor/ica.
A u sklopu programa Case Study Competition-a, INA-Industrija nafte, d.d. predstavila je danas na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu svoj poslovni slučaj studentima koji sudjeluju u ovom najvećem studentskom natjecanju u Hrvatskoj. Studentima je zadan poslovni slučaj pod nazivom „Koncept ljetne kampanje na INA korporativnoj Facebook stranici“ unutar kojeg moraju razraditi kreativni koncept, komunikacijsku strategiju i plan oglašavanja te plan provedbe kampanje. Osim Ine, svoj poslovni slučaj danas su predstavile Nokia, CEMEX i Zagrebačka banka. U narednim danima i ostale kompanije koje sudjeluju u natjecanju prezentirat će svoje slučajeve studentima.
U sljedećim tjednima INA nastavlja sa svojom inicijativom približavanja studentskoj populaciji te će tako svoje programe studentima Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije predstaviti 15. ožujka, a studentima Rudarsko-geološko-naftnog fakulteta 20. ožujka. Nadalje, i osječki studenti imat će priliku saznati više o inicijativama i programima Ine koji su usmjereni na studentsku populaciju jer će se INA na Elektrotehničkom fakultetu u Osijeku predstaviti 21. ožujka.
Više informacija o trenutno otvorenom Growww natječaju dostupno je na www.ina.hr/growww, dok se o međunarodnom on-line natjecanju Freshhh više može doznati putem linka www.freshhh.net.Priloženi dokument