- Inin novi jedinstveni program INA Loyalty
- Preuzmanjem aplikacije INA Loyalty Inini kupci mogu sakupljati bodove prilikom kupnje na Ininim maloprodajnim mjestima i uživati u brojnim nagradama i pogodnostima, a već nakon registracije čeka ih dar dobrodošlice – kava po izboru, 50 bodova na njihovom Loyalty računu, a nakon prve kupnje goriva stiže i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji.
Zagreb, 24. rujna 2020. – Kao vodeća kompanija u naftnom i plinskom poslovanju u Hrvatskoj s najvećom modernom maloprodajnom mrežom, INA želi nagraditi vjernost svojih kupaca. Zato je kompanija pokrenula originalni program vjernosti, INA Loyalty, nudeći kvalitetne popuste na gorivo, uzbudljive nagrade, pogodnosti i posebne promocije. Cjelokupni program popraćen je novom Ininom INA Loyalty mobilnom aplikacijom koja će na jednostavan i brz način biti suputnik vjernim kupcima u sakupljanju bodova i realizaciju pogodnosti.
Kupci se mogu uključiti u program preuzimanjem INA Loyalty aplikacije, putem internetske stranice www.inaloyalty.hr ili tiskane pristupnice na maloprodajnim mjestima. INA Loyalty aplikacija je dostupna za Android i iOS pametne mobilne uređaje, a svaki korisnik aplikacije odmah dobiva 50 bodova na svoj INA Loyalty račun. Sudjelovanjem u programu, bodovi se dobivaju za svaku litru kupljenog goriva i za gotovo svaku kunu potrošenu na proizvode ili usluge na Ininim maloprodajnim mjestima.* Pridruživanjem programu, kupci odmah postaju članovi statusa Blue i INA ih časti kavom po izboru, a nakon prve kupnje goriva dobivaju i kupon s 15 lipa popusta po litri Class Plus goriva koji mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji. Daljnjim sakupljanjem bodova, kupci mogu mijenjati statuse i dobiti pristup različitim pogodnostima statusa Blue, Silver, Gold ili VIP te uživati u pogodnostima svakog statusa kroz cijelu godinu. Ulaskom u svaki novi status kupci ostvaruju pravo na još vrijednije nagrade. INA Loyalty program je u mogućnosti kreirati personalizirane pogodnosti i nagrade za svakog kupca sukladno stvarnim kupovnim navikama i potrebama, ako kupac dozvoli da ga se kontaktira takvim ponudama. Na taj način kupac aktivno sukreira svoje iskustvo u INA Loyalty programu.
Nakon preuzimanja aplikacije INA Loyalty kupci mogu uživati u brojnim pogodnostima i:
- Sakupljati bodove te koristiti svoju virtualnu karticu vjernosti
- Jednostavno iskoristiti svoje nagrade za hranu i piće u INA Fresh Cornerima
- Pratiti napredak u statusima
- Ostvarivati popuste na vrhunska goriva, autokozmetiku i ostale usluge* (ovisno o statusu u kojem se nalaze)
- Pronaći najbliže Inino maloprodajno mjesto
- Upravljati svojim Loyalty profilom
Vlatko Dujanić, operativni direktor Usluga kupcima i maloprodaje, podsjetio je da je važnost korištenja digitalnih rješenja naglašena više nego ikad prije: „Digitalizacija poslovanja i predstavljanje inovativnih rješenja, ponovno su se pokazali kao dobra poslovna odluka, posebice u ovim izazovnim vremenima, kada je takav pristup poslovanju itekako dobio na važnosti. Bez obzira na vanjske okolnosti koje su zadesile našu kompaniju, ali i društvo u cjelini, nastavili smo s razvojem svoje maloprodajne mreže kako bismo našim vjernim kupcima pružili visokokvalitetnu uslugu. Zadovoljstvo kupaca nam je oduvijek na prvom mjestu, a kako bismo ih nagradili za povjerenje koje nam svakodnevno pružaju, osmislili smo INA Loyalty program kroz koji nagrađujemo njihovu kupovinu na Ini! Naš je cilj ostati prvi izbor za ljude u pokretu, broj jedan gastro odredište na putovanju i tržišni lider s ciljanom lepezom proizvoda i usluga. Uz brojne novitete poput ovog jedinstvenog programa vjernosti, nastavljamo i sa širenjem naše maloprodajne mrežu te razvijanjem usluga, kao što smo to i dosad činili.“
Kroz kapitalna ulaganja i unapređenje kvalitete usluga INA snažno razvija najveću maloprodajnu mrežu od više od 500 maloprodajnih lokacija kroz koju svakodnevno prođe više od 234 tisuća kupaca dnevno i na kojoj se proda više od milijardu litara goriva godišnje. Pri tome, INA ne radi kompromise kad je u pitanju sigurnost i zaštita zdravlja. Na svim našim lokacijama i dalje ćemo se pridržavati aktualnih uputa i mjera Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske. Pozivamo naše posjetitelje da navrate na Inina maloprodajna mjesta, okrijepe se tijekom putovanja i na taj način sakupljaju bodove i ostvaruju pogodnosti, ali uz odgovorno ponašanje i poštivanje svih mjera.
U slučaju dodatnih pitanja, kupci se mogu javiti u INA Loyalty Kontakt centar na 0800 1112 ili na ina@loyaltyteam.com koji su kupcima na raspolaganju 0 – 24.
*Iz bodovanja su isključene cigarete, vinjete, novine i časopisi, bonovi za mobilne telefone, poklon kartice, srećke te usluge poput aplikacija Aircash, DPD paketa, plaćanja računa i servisa Paysafecard.
O INA Grupi
INA Grupa ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj te značajnu ulogu u regiji u istraživanju i proizvodnji nafte i plina, preradi nafte te distribuciji nafte i naftnih derivata. INA Grupu čini više ovisnih društava u potpunom ili djelomičnom vlasništvu INA, d.d. Sjedište Grupe nalazi se u Zagrebu, Hrvatska. U području istraživanja i proizvodnje nafte i plina, INA danas posluje, osim u Hrvatskoj, u Angoli i Egiptu. Prerada nafte odvija se u Ininim rafinerijama nafte; RN Rijeka i RN Sisak, dok se regionalna maloprodajna mreža sastoji od više od 500 maloprodajnih mjesta u Hrvatskoj i u susjednim zemljama. INA Grupa članica je MOL Grupe.
PR
Avenija Većeslava Holjevca 10, Zagreb
Telefon: 01 6450 552|Fax: 01 6452 406| @: pr@ina.hr