Na Virtualnom danu karijera i znanja, koji je trajao tjedan dana, okupilo se 50 izlagača iz regije koji su predstavili 250 radnih mjesta. Inin virtualni štand zabilježio je više od 22.000 posjetitelja, što je tri puta više nego prethodne godine. Posjetitelji Ininog štanda mogli su jednostavno i brzo saznati više informacija o Ini, putem chata razgovarati s predstavnicima Ine, pročitati iskustva Ininih zaposlenika te sudjelovati u anketi.
Rezultati ankete provedene na Ininom štandu su pokazali kako je 75 posto ispitanika ocijenilo Inu kao poslodavca prvog izbora. Pored toga, 83 posto ispitanika smatra da je INA tvrtka koja pruža mogućnost obrazovanja i napredovanja, dok je 63 posto mišljenja da je očekivana plaća veća u odnosu na druge tvrtke na tržištu rada.
INA je na Danu karijera posebno promovirala programe Growww i Freshhh koji su se u Ini počeli provoditi tijekom 2010., a usmjereni su na zapošljavanje i razvoj mladih talenata. Ove godine, INA je putem Growww programa zaposlila 122 pripravnika. INA se u Virtualni dan karijera i znanja uključila kao poslodavac koji se želi približiti mladim talentiranim ljudima koji su prepoznali Inu kao poslodavca prvog izbora koji im pruža mogućnosti u napredovanju, daljnjoj edukaciji i profesionalnom razvoju. S obzirom na to da je Virtualni dan karijera po drugi put imao predznak regionalnog INA se nije pozicionirala samo kao poželjan poslodavac u hrvatskim okvirima već i u regiji.