Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće. Kolačić je mala tekstualna datoteka u izvornom kodu web stranice koja web stranici omogućuje slanje informacija na korisnikov uređaj za pregledavanje ili preglednik te pristup podacima koje kolačić pohranjuje na korisnikovom uređaju za pregledavanje. Više informacija o tome kako kolačići funkcioniraju i kako ih koristimo, kao i informacije o promjeni jednom zadanih postavki kolačića možete pronaći ovdje.

Marketinški Kolačići su kolačići za ciljano oglašavanje koji pohranjuju informacije o ponašanju korisnika praćenjem navika i povijesti pregledavanja, što omogućuje prikaz ciljanih oglasa trećih strana. Web stranica ina.hr ne koristi kolačiće ove vrste.

Ne koristimo kolačiće ove vrste.

Uvijek omogućeno

Obavezni kolačići su kolačići nužno potrebni za pravilno funkcioniranje web stranice koji olakšavaju korištenje stranice. Bez upotrebe ovih kolačića, dijelovi web stranice neće ispravno funkcionirati, stoga nije moguće onemogućiti ove kolačiće.

Statistički kolačići su kolačići koji omogućuju praćenje broja posjeta i prometa kako bismo izmjerili i poboljšali izvedbu web stranice. Prema zadanim postavkama, ovi su kolačići uvijek onemogućeni kada se web stranica otvori te se aktiviraju samo uz pristanak korisnika. Pristanak korisnika se može povući u bilo kojem trenutku.

25. rođendan INA Besplatnog telefona

  • Važan jubilej jedne od najdugovječnijih korisničkih podrški u Hrvatskoj

Zagreb, 5. svibnja 2022. – Već punih 25 godina, INA Besplatni telefon stoji na usluzi kupcima Ine u Hrvatskoj. Kraj prošlog stoljeća, kada je započeo s radom, pionirska su vremena za ovakvu vrstu korisničke podrške na domaćem tržištu, a tek rijetke neprekidno djeluju više od četvrt stoljeća.

INA Besplatni telefon zamišljen je kao osnovni kontakt za komunikaciju kupaca s kompanijom i tijekom posljednjih 25 godina iz dana u dan ispunjava svoju ulogu – kupcima daje odgovore na tražene informacije o Ininim proizvodima i uslugama, zaprima prijedloge za unapređenje usluga i proizvoda, prigovore, ali i pohvale. 0800-1112 postao je sigurna luka za svakog kupca koji ima potrebu obratiti se kompaniji. „Kupci su jedna od najvažnijih vrijednosti kojom se vodimo u našoj kompaniji i oni su nam uvijek na prvom mjestu. INA Besplatni telefon bio je važan korak u uspostavljanju komunikacije s njima.  Danas imamo i  moderne digitalne kanale poput društvenih mreža i INA Loyalty aplikacije, no uz direktnu komunikaciju s našim radnicima na maloprodajnim mjestima, INA Besplatni telefon još uvijek je jedan od najčešće korištenih kanala putem kojeg nam se kupci obraćaju. Otvoreni smo za sva pitanja, a povratne informacije koje dobijemo od kupaca putem INA Besplatnog telefona i drugih kanala pomažu nam da budemo još bolji. Naši kupci to prepoznaju i zato nam se rado vraćaju“, istaknula je Zdravka Demeter Bubalo, operativna direktorica Usluga kupcima i maloprodaje.

Dobra komunikacija je iznimno bitna za uspjeh, a ovaj važan jubilej INA Besplatnog telefona dokazuje da svakodnevni dijalog kupaca i Ine funkcionira na obostrano zadovoljstvo. Velik doprinos tome godinama daje i  Janja Grabić, specijalistica za upravljanje odnosa s kupcima. „Pravilo koje se svih ovih godina nije promijenilo i poštuje se od početka jest da niti jedan upit ne smije ostati bez odgovora. Tijekom 25 godina primili smo više od 300.000 upita, a oko 90 % njih odnosi se na poslovanje INA maloprodajnih mjesta. Kad se osvrnemo na prošlost sa zadovoljstvom možemo reći da se razvijamo u pravom smjeru. Kupci su naša inspiracija da damo sve od sebe.“, komentirala je Janja Grabić, specijalistica za upravljanje odnosa s kupcima.

INA Besplatni telefon 0800-1112, od ove je godine omogućio telefonsku komunikaciju s agentima od 0-24 sata, a INA uskoro uvodi i druge nove tehnologije koje će dodatno poboljšati komunikaciju s kupcima, kako bi se što brže i kvalitetnije ispunila njihova očekivanja.

O INA Grupi

INA Grupa ima vodeću ulogu u naftnom poslovanju u Hrvatskoj te važnu ulogu u regiji u istraživanju i proizvodnji nafte i plina, preradi nafte te distribuciji nafte i naftnih derivata. INA Grupu čini više ovisnih društava u potpunom ili djelomičnom vlasništvu INA, d.d. Sjedište Grupe nalazi se u Zagrebu, Hrvatska. U području istraživanja i proizvodnje nafte i plina INA danas posluje, osim u Hrvatskoj, u Angoli i Egiptu. Prerada nafte odvija se u Rafineriji nafte Rijeka, dok se na industrijskoj lokaciji u Sisku razvijaju održive alternativne djelatnosti. Regionalna maloprodajna mreža sastoji se od više od 500 maloprodajnih mjesta u Hrvatskoj i susjednim zemljama. INA Grupa članica je MOL Grupe.

PR

Telefon:  01 6450 552|Fax: 01 6452 406| @: pr@ina.hr